Header AD

Soal Jawab Bersama Medical Advisor CellMaxx




Soalan Pn Noriya:
Assalammualaikum Dr.klu sering bdebar2 dan nafas trasa pndek.sy dah buat rawatan jntung tp blm dipastikn masalah jntung.skrg buat ujian gerd pula.
Jawapan Dr Wan Martina:
kalau cek jantung ok
kemungkinan besar gerd.
ambil cellmaxx lepas makan. JANGAN masa perut kosong.
jaga makan ,
ambil ubat gastrik / gerd
-----------------------------------------------------------
Soalan:
Untuk penyakit jantung adakah produk nie untuk merawat dari serangan jantung ataupun boleh mengubati untuk masalah jantung berlubang(maksud sya utk membantu pembesaran jntung utk menutup lubang)🙂
Jwpn Dr Wan Martina:
Boleh merawat penyakit jantung koronari dan bantu cegah komplikasi sakit jantung berlubang
-----------------------------------------------------------
Bersama Dr Wan Martina
🎒🎒🎒🎒🎒🎒🎒🎒🎒🎒🎒
Soalan Pn Siti Zubaidah: Assalamualaikum.nak tanya Dr Wan Martina 
Pesakit buasir dia minum cellmaxx baru 2 sachet buang air besar keluar darah banyak..dia jd letih. Macam mana? Adakah kena teruskn?
Jawapan Dr W Martina
Ada faktor lain juga utk sebabkan buasir berdarah .
2 sachet cellmaxx tidak akan memberi kesan yg kuat .
Perlu ambil ubatan utk buasir dan ubat suppositori .
serta ubatan utk berhenti darah
ambil diet tinggi fiber
stop daging .
minum air banyak2
-----------------------------------------------------------
Soal jawab bersama Dr Wan Martina
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
Soalan
Saya Nak tanya Kalau orang tu sakit buah pinggang, dah dialysis, Kalau makan cellmaxx ni apa kah kesan yang boleh dijangka akibat Guna cellmaxx ni?
💡Jwpn Dr Wan Martina:💡
Pesakit on dialisis perlu ambik dos rendah 1/2 sachet - 1 sachet je sehari pada permulaan .
Di bimbangi krisis penyembuhan seperti keletihan / demam / sakit kepala / gatal2 / loya/ muntah .
Soalan
Tq Dr.,
Maksud nya Kalau ambil 1/2 - 1 sachet tiada kesan tersebut ke? Atau masih ada kesan itu?
💡Jwpn Dr Wan Martina💡
Bergantung atas faktor tadi .
Ada yg tiada langsung healing crisis
-----------------------------------------------------------
✔✔Soalan✔✔
Aslkm. Nak tanya, tumit kaki kiri saya sakit bila pijak. Ada rawatan ke?
✔✔Jawapan Medical Advisor✔✔
Sakit tumit biasanya di sbb kan oleh plantar fasciitis atau pun di sbb kan oleh calcaneal spur..rawatan kedua dua penyebab ni boleh dipercepat penyambuhannya dengan pengambilan CELLMAXX
-----------------------------------------------------------
✔✔Soalan✔✔
Adik i eksiden skrg
Dah buang tempurung kepala
Agresif
Kaki tgn kena ikat
Tulang rusuk patah semua
Tulang tunjang remuk
bagaimana jika ambil CellMaxx
✔✔Jawapan Medical Advisor✔✔
Agresif mungkin akibat gegeran dan kecedraan otak. .Hanya CELLMAXX(yg boleh merangsang pengeluaran stem cell) dpt membantu memperbaiki saraf di otak Inn shaa Allah
-----------------------------------------------------------
✔✔Soalan✔✔
Salam doc...suami dah mkn 4 kotak cellmaxx..gaut nya makin teruk...mula ambik satu pagi Dan satu malam ..lepas dua hari ambik 2 pagi Dan 2 malam..kalau ada tindakbalas berapa lama
✔✔Jawapan Medical Advisor✔✔
Gout biasanya akan bertambah sakit untuk tempoh yg sukar di tentukan berapa lama berlainan untuk setiap individu. .ikut pengalaman saya mungkin hingga 10 kotak. .Inn shaa Allah
Jika terasa teruk kena juga makan ubat gout..dan teruskan CELLMAXX
-----------------------------------------------------------
✔✔Soalan✔✔
Actually utk anak saya, Dia kene kencing manis type 1, Umur 9 tahun Hampir 1 tahun dh
Berapa sachet sehari cukup doktor?
✔✔Jawapan Medical Advisor✔✔
Ok mula dgn satu sachet dan monitor FBS klu masih tinggi boleh tingkatkan dos 2 sachet sehari selepas 2 minggu. ..Inn shaa Allah
-----------------------------------------------------------
✔✔Soalan✔✔
Beli ni untuk mak saya, umur 75 tahun.. Lutut sakit sebab gel pelincir dah kurang..
Akan ambil suntikan kali pertama utk lutut kiri pada 1 nov 2016
Minta nasihat doktor
✔✔Jawapan Medical Advisor✔✔
CELLMAXX sangat berkesan untuk arthritis. .termasuk lah penambahan semula synovial fluid..atau kurang pelincir serta penyembuhan tulang rawan
-----------------------------------------------------------
✔✔Soalan✔✔
As salam Dr..saya dapat no doktor dari internet..Nak tanya..berapa lamakah kesan cellmax pada pesakit kencing manis spt saya..yg bacaan selau 15 keatas lepas makan dan 13 paling rendah,...selepas berapa jam tak makan.atau bangkit dari tidur...
Gula saya macam lambat untuk turun sekarang..saya juga ada masalah reflux..gerd..dan spinchter perut longgar..adakah cellmax dpt membantu menguatkan injap perut saya..
Saya juga ada masalh potassium cepat cair..jika minum byk air mineral..menyebabkan saya jadi cepat terkejut..bila dengar bunyi dentuman.atau sedikit detak..dan rasa sakit didada.,tapi lepas saya makan kurma atau jus delima..yg kaya potassium Alhamdulillah hilang rasa lemah..dan terkejut itu...
Didalam perut saya juga ada luka lukal.seperti doktor pakar cakap..Tlkasih doktor
✔✔Jawapan Medical Advisor✔✔
Tak pasti berapa lama baru ada kesan..tidak sama untuk setiap pesakit..lagi banyak penyakit lagi lama masa untuk sembuh..dan dos kena tinggi untuk cepat sembuh..dos yg di cadangan. .2 sachet setiap 8 jam
Biasanya 3 hingga 4 bulan 2 sachet setiap 8 jam baru nampak kesan positive
-----------------------------------------------------------
Bersama Dr Wan Martina
✔✔Soalan✔✔
Assalammualaikum Dr wan Martina,
Saya berhajat nak beri cellmaxx pd anak saya yg mengidap kanser paru2 tahap 4 , skrg dia berulang alik ke HKL utk wat kimo
Adakah boleh atau sesuai saya bagi cellmaxx padanya skrg..walaupun dia masih dlm proses wat kimo.
✔✔Jawapan Dr W Martina✔✔
Ya boleh bagi cellmaxx . 24 jam sebelum mula ubat kemo berhenti cellmaxx. Mula balik cellmaxx 24jam lps ubat dah habis .
bagi minimum 2 sache sehari utk permulaan . Lepas tu tambah 2 pg, 2tgh dan 2 mlm
-----------------------------------------------------------
✔✔Soalan✔✔
Assalamualaikum Dr.Reza ..nama saya Munzar Abdullah. .saya baru terbaca mengenai CELLMAXX..Saya ingin mengetahui lebih lanjut
Mengenai supplements ni. .saya ada diabetes type 2..dan sedang mengambil tablets untok sakit tersebut. ..tapi yg lebih penting bagi saya. .adalah anak lelaki saya ..umurnya 11 tahun. .dan menghidapi penyakit. .mascular dystrophy. ..there is no treatment for the desease currently. .but what I want to know is ..do you know anyone or any of your customer that hv the same. .taking your product. .and if any. .does it help them...I am very sad but staying strong for my family's sake. .and don't know what to do..I pray to Allah everyday without miss. .asking Him to cure my son and prevent him from being disabled..currently he is still walking but not able to run and play like normal 11 yr old. Anyway. .sorry to bother you with my problem. .but please let me know if any of your customer that you know has the same. .thank you
Munzar
✔✔Jawapan Medical Advisor✔✔
Muscular Dystrophy adalah sejenis neurodegenarative disease. .jadi pada pendapat saya CELLMAXX boleh membantu menyembuhkan penyakit tersebut...Inn shaa Allah . walau bagai mana pun setakat ini saya blm ada testimoni untuk penyakit tersebut...
-----------------------------------------------------------
✔✔Soalan✔✔
Salam
Bole sy tahu jika cellmaxx ni baik utk pesakit gerd/gastrik teruk yg susah nafas+sendawa dan uluhati sakit?
Minta nasihat doktor
✔✔Jawapan Medical Advisor✔✔
CELLMAXX boleh membantu menyembuhkan luka dengan sel2 baru (stem sel)..gastric yg teruk kadang ada luka pd dinding perut. .Inn shaa Allah. .CELLMAXX boleh membantu penyembuh gastric
-----------------------------------------------------------
✔✔Soalan✔✔
Assalamualaikum dan selamat pagi bagaimana klu yg bersalin ceaser?
✔✔Jawapan Medical Advisor✔✔
Walaikumsalam Penyembuhan sangat cepat selepas pembedahan dgn meminum CELLMAXX
-----------------------------------------------------------
✔✔Soalan✔✔
Sy zaidi dr penang.sy ada hapetitis B kronik.telah ambil ubat Tenofovir disoproxil fumarate 300 mg selama2 thn.adakah selamat utk sy ambil celmax?
Ada kesan sampingan atau apaapapun yg blh mberi kesan negatif
Bacaan darah viral load sy amat tinggi sekali 2 thn dulu sehingga x terkira.mungkin billion.sekarang sudah rendah boleh kira dlm 80 aje.sypun x faham kiraan doktor tu.yg doktok nasihat jgn makan apa apapun ubat dan suplemen
Terutama ubat traditional
Bacaan antibody sy x reaktif.
Sy ada sakit lain juga.seronegatif rheumatoid arthiritis.macam gout tapi sakit sendi ni merata sakitnya.kena byk pantang
✔✔Jawapan Medical Advisor✔✔
Cellmaxx sangat berkesan untuk penyakit hati termasuk hepatitis..CELLMAXX dapat mengalakan pengeluran NK Cell yg boleh membunuh virus. .CELLMAXX juga boleh memperbaiki system immune badan kita..melalui pengeluran steam cell dan bahan kandungan amino acid yg terdapat dlm AFA
Inn shaa Allah
Kita berusaha berdoa dan tawakal pada Allah
Sesunggunhnya Allah lah penyembuh segala penyakit
-----------------------------------------------------------
✔✔Soalan✔✔
Saya shuhaimi..saya ingin mencuba cellmax..umur 58...baru tau kena HBD bacaan tinggi...gula 7.9 dan cholestrol
Mohon nasihat
✔✔Jawapan Medical Advisor✔✔
CELLMAXX mmg sangat berkesan untuk DM dan high cholesterol. .HBD ada kaitan dgn DM
 HBD Juga ada kaitan dgn Delta thalassaemia
Rekeman 1 atau 2 sachet?
 1 sachet 3x sehari
-----------------------------------------------------------
✔✔Soalan✔✔
salam.. bagaimana dengan sakit alahan.. pesakit baru kena.. sebelum ni tiada.. sekarang asyik pergi klinik ambil injection.. minta nasihat sekiranya ambil CellMaxx
✔✔Jawapan Medical Advisor✔✔
Cellmaxx boleh membantu memperbaiki immune system pesakit. .makan CELLMAXX boleh mengurangkan pengunaan ubat atau suntikan..Inn shaa Allah
-----------------------------------------------------------
Soal Jawab Bersama Medical Advisor CellMaxx Soal Jawab Bersama Medical Advisor CellMaxx Reviewed by Adslah Admin on 1:32:00 PM Rating: 5

Post AD