Header AD

Tahniah Kepada Wanita Ini, Anda Win!



Kepada anak-anak yang masih mempunyai ibu dan ayah, berbaktilah sebaik-baiknya kepada mereka, apa yang kita lakukan untuk orang tua kita, pasti kita akan terima perkara sama dari anak kita. Oleh marilah kita berbakti kepada Allah semoga tidak tercebur ke dalam api neraka.

Translate

"Nak share sikit pengalaman tadi dekat Maybank... Nak kuarkan duit.. Dekat tepi ada lelaki memang dah tua dah, dah macam atok Erna dah.. dia tengok Erna kuar duit wajah dia sangat sedih... dah selesai dia datang kat Erna.. dia cakap "dang boleh tolong check kan duit saya.. anak saya janji masukkan duit petang ini..." dia bagi kertas no pin dia.. Erna pun tolong la check kan.. bile tengok baki dia Erna sangat sedih.. RM3.08sen je.. Erna pun bagi la duit Erna dan cakap pakcik ambik duit ni ikhlas..~
#jangan berjanji kat ibubapa kalau tak mampu.. diorang kan sangat berharap.. tengok muka pun dah tahu apa yang pakcik tadi tu rasa"

Semoga dengan cerita ini, kita mengambil sedikit iktibar bahawa sayangilah orang tua anda supaya anda tidak kesal dikemudian hari

wabillahi taufik wal hidayah wassalamualaikum

Penulis: Erna
Tahniah Kepada Wanita Ini, Anda Win! Tahniah Kepada Wanita Ini, Anda Win! Reviewed by Adslah Admin on 1:16:00 PM Rating: 5

Post AD