Header AD

Rundingan Kaka Dengan AC Milan Sudah Tamat

Kaka tetap bersama Real Madrid

AC Milan gagal meminjam Kaka dari Real Madrid. Kepastian itu disampaikan Wakil Presiden Rossoneri, Adriano Galliani. Faktor utama bantutnya rundingan ini berkenaan dengan urusan cukai.

Sebelum ini, beredar khabar angin di Itali tentang keberhasilan Milan menyelesaikan rundingan dengan Madrid untuk peminjaman Kaka. Namun, Galliani mengatakan bahawa bekas bintang Milan asal Brazil itu tidak akan kembali ke San Siro.

"Rundingan untuk Kaka sudah dihentikan. Perhantarannya tidak mungkin tersedar akibat masalah fizikal," terang Galliani seperti ditulis Football Italia.

"Kami telah sepakat semua keterangan lanjut (dengan Madrid), tapi urusan terpaksa gagal beberapa jam yang lalu," tambahnya.

Milan sebenarnya dikatakan telah bersedia membiayai Kaka sebesar €6 juta per musim. Milan juga diyakini diberi pilihan untuk mencalonkan Kaka secara tetap dengan mebiayai €25 juta. Namun, jika merujuk pernyataan Galliani, maka semua perincian tersebut tidak akan ada yang menjadi kenyataan.
Rundingan Kaka Dengan AC Milan Sudah Tamat Rundingan Kaka Dengan AC Milan Sudah Tamat Reviewed by Adslah Admin on 6:49:00 AM Rating: 5

Post AD