Header AD

Keretapi Langgar Rumah Selepas Dicuri Pandu Oleh Wanita



Wanita tersebut cedera dengan teruk selepas berlakunya perlanggaran ini.

Seorang wanita mencuri komuter yang kosong dan memandunya ke pinggir bandar Stockholm di mana ia telah tergelincir dan dihempas ke bagunan apartment, kata pegawai.

Wanita itu cedera parah dalam kemalangan awal pagi dan telah diterbangkan ke sebuah hospital Stockholm, jurucakap polis Lars Bystrom katanya. Tiada seorang pun cedera.

Bystrom berkata wanita itu ditangkap kerana disyaki membahayakan orang awam.

Tomas Hedenius, jurucakap untuk melatih operator Arriva, berkata wanita yang dilahirkan pada tahun 1990 itu, mencuri kereta api empat gerabak di depoh luar Stockholm.

Dia kemudiannya pergi sejauh kira-kira sebatu (1.6 kilometer) ke stesen akhir di landasan keretapi, di mana ia melompat dari trek, careered selama kira-kira 30 ela (25 meter) dan terhempas ke dalam sebuah bangunan tiga tingkat.

Gambar dari tempat kejadian menunjukkan keretapi bahagian depan yang renyuk dan kereta api yang tertanam jauh ke dalam bagunan itu.


sumber
Keretapi Langgar Rumah Selepas Dicuri Pandu Oleh Wanita Keretapi Langgar Rumah Selepas Dicuri Pandu Oleh Wanita Reviewed by Adslah Admin on 7:28:00 AM Rating: 5

Post AD