Header AD

Chelsea Terlalu Lembek Kata Benitez



Rafael Menilai bahawa Chelsea kelihatan kurang memuaskan apabila mereka seri dengan Southampton dalam Liga perdana perlawanan yang ditangguhkan.

Chelsea memulakan permainan dengan baik. Malah Mereka juga mendahului dengan dua gol dihadapan melalui jaringan Demba Ba dan Eden Hazard.


Akan tetapi masuknya Rickie Lambert benar-benar memberi kesan besar bagi pasukan lawan. Sebabnya, bintang The Saints tersebut berjaya menginspirasikan rakan-rakannya dengan menjaring satu gol yang kemudian dijaringkan lagi oleh Jason Puncheon.

Melihat hasil tersebut, Penilaian dari Benitez menyatakan bahawa pasukannya masih terlalu lembek dan tidak segera menyelesaikan pertandingan ketika mereka mampu bermain dengan baik.

"Kami sepatutnya boleh bermain lebih baik. Setelah mendahului 2-0 kamu semua sepatutnya menguasai pertandingan. Kami sepatutnya boleh menjaringkan gol lagi, buat gol ketiga dan selesaikan pertandingan, namun kami tidak melakukannya," tukas Benitez.

Meskipun begitu, pelatih asal Spain ini tetap yakin bahawa dirinya akan mampu memberikan yang terbaik bagi The Blues dan mencuba meraih mata penuh pada pertandingan yang akan datang.
Chelsea Terlalu Lembek Kata Benitez Chelsea Terlalu Lembek Kata Benitez Reviewed by Adslah Admin on 8:45:00 AM Rating: 5

Post AD