Header AD

Wow, Kertas Pembungkus Burger Ini Boleh Dimakan!



Malas membuka kertas pembungkus sebelum makan burger? Mungkin Anda harus mencuba burger yang satu ini. Sebuah perusahaan makanan saji asal Brazil, Bob, membuat kertas pembungkus burger yang boleh dimakan.

Dengan moto "Nao da pra controlar" yang bererti bahawa burger mereka yang sangat lazat membuat orang kehilangan kawalan, Bob menggunakan kertas yang boleh dimakan untuk membungkus burger mereka. Pelanggan tidak perlu membuat membuka kertas dan boleh makan terus burger dan sandwich yang mereka pesan.

Selain mempercepat proses makan, pembungkus burger yang boleh dimakan ini juga mengurangi jumlah sampah kertas di restoran tersebut, seperti dinyatakan oleh NY Daily News (19/12).

Bob adalah perusahaan makanan cepat saji asal Brazil yang sudah berdiri sejak tahun 1952. Sejauh ini, mereka memiliki cawangan di Chile, Portugal, dan Florida, Amerika Serikat.

Ketika mengunjungi salah satu restoran Bob, jangan terkejut jika mendapati pemandangan orang-orang yang kelihatan memakan burger sekaligus kertas pembungkusnya seperti di bawah ini.

Para pengunjung yang makan burger Bob sekaligus kertas pembungkusnya
Wow, Kertas Pembungkus Burger Ini Boleh Dimakan! Wow, Kertas Pembungkus Burger Ini Boleh Dimakan! Reviewed by Adslah Admin on 11:05:00 PM Rating: 5

Post AD