Header AD

5 Sebab Kenapa Kamu Perlu Berpasangan Dengan Orang Berisi

Got Something In Your Mind??

Hari ini kita, saya akan bercerita tentang gadis yang berisi. Betul orang yang berisi ini berada di garisan belakang yang boleh menghabiskan semua makanan dan juga boleh menyebabkan air kolam kehabisan kerana semua air tersembur keluar.

1) Tidak Takut Makan


Boring kalau duduk kat satu restoren yang cantik dan kamu sedang date, hanya menempah air saja. Betul ia adalah murah, tetapi kamu datang situ untuk makan semua yang sedap-sedap, dikhuatiri tempah banyak-banyak, tidak habis pula. Tetapi tidak pula jika anda berdating dengan orang berisi ini, anda tidak perlu risau kerana mereka pasti boleh menghabiskannya.

2) Selalunya Tidak Pernah Sombong


Mereka ini tidak pernah sombong, malah sudi membantu. Tapi jangan pula kerana terlalu baik anda mengambil kesempatan pula. Mudah beriteraksi dengannya juga.

3) Memberi Pengalaman Yang Tidak Pernah Anda Lupa


Setiap lelaki yang membaca ini pasti akan tersenyum sekarang. Saya pernah bertanya "kenapa orang seperti ini selalu mempunyai otak yang baik?", kerana mereka ini selalu membuat perkara yang menarik dan bersusah payah untuk membuat pasangannya sentiasa dengannya.

4) Lebih Tahan Lama


Anda pernah bergelut dengan pasangan anda? Atau pun adik beradik? saya pernah lihat adik beradik bergelut tetapi akhirnya si abang dihempas ke kerusi kerana tidak tahan penat. kelebihan mereka ini boleh bertahan lebih lama dalam pergelutan dan mungkin dapat membantu anda sekiranya berlaku kesusahan seperti peras ugut. Sape berani nak lawan orang badan besar-besar ni haha..

5) Menjadi Haba


Kepada yang tidak tahan sejuk, mereka yang gemuk ini boleh menjadi penghaba atau pemanas kamu, Betul!! tak caya, cuba kalau tangan anda sejuk, cuba rapatkan di belakang mereka dan letak tangan anda di situ, automatik terus lupa sejuk.
5 Sebab Kenapa Kamu Perlu Berpasangan Dengan Orang Berisi 5 Sebab Kenapa Kamu Perlu Berpasangan Dengan Orang Berisi Reviewed by Adslah Admin on 3:21:00 PM Rating: 5

Post AD