Header AD

Gempar! Suaminya Adalah Ayahnya



Bersamalah kita mengambil iktibar, jangan perkara ini terjadi di kalangan kita, benda ini terjadi kerana terlampau bercampur aduk keturunannya sehinggakan tidak dapat mengenali ayah sendiri.

Valerie Spruill dari Doylestown, Ohio, mendapati bahawa suaminya, Percy, adalah juga bapanya, Akron Beacon Jurnal laporan. Wanita 60-year-old belajar kebenarannya selama enam tahun selepas kematian Percy.


Berikut adalah apa yang berlaku, mengikut Beacon Jurnal kolumnis Bob Dyer:

Spruill telah dihantar untuk tinggal dengan datuk dan nenek beliau apabila dia hanya berusia 3 bulan. Dia diberitahu bahawa datuknya adalah bapanya dan ibunya adalah "rakan keluarga." Ibu kandung beliau adalah "wanita malam" yang dijatuhi hukuman penjara atas tuduhan s*** pada tahun 1980. Bapa biologi beliau adalah Percy Spruill, yang adalah 15 apabila dia bertemu ibu Valerie.

Valerie dan Percy kemudian berkahwin. Sepanjang perkahwinan mereka, Valerie berkata dia mendengar khabar angin bahawa Percy bapanya, mengikut Akron Beacon Journal. Pada bulan April 1998, Percy meninggal dunia pada usia 60 tahun. Pada tahun 2004, bapa saudara kepada Valerie khabar angin adalah benar, dan ujian DNA telah mengesahkan ia.
Gempar! Suaminya Adalah Ayahnya Gempar! Suaminya Adalah Ayahnya Reviewed by Adslah Admin on 11:37:00 PM Rating: 5

Post AD